Koleksi Video DIY Si Cilik TV AlHijrah Mama Q

04:43





Kali pertama masuk tv agak gementar..terketar..sampai tersasul tak tau nak cakap apa. Tido tak cukup.


 
Masa ni demam dan selsema yang agak teruk sebenarnya. Mujur tak meleleh hingus masa ni haha. Bukan tu je jerawat pun tumbuh mekar pulak. Stress nak uruskan MGKC final..dengan buku lagi..



Kali ketiga dah rasa yakin sikit. Mungkin jugak sebab masa dah jam 9++ rasa segar dan ada mood nak bercakap kan?? Lepas tu pulak rasa meriah sebab ada 2 orang pengacara. Jadi kepala tu pun sangat aktif bergerak kejap ke kanan kejap ke kiri.
Mama Q3 2014. Powered by Blogger.